Wednesday 25 October 2017

Indicador De Jutawan Forex


Jutawan Forex 8220 Ketahui Cara MUDAH Bagaimana Menjana WANG Dalam Keadaan Ekonomi Yang Mencabar Pada Masa ini Dengan FOREX Bermodalkan usd25 Sahaja8230 Selamat Datang Ke Laman Web Jutawan Forex Saya tahu diluir sana ramai yang sedang mencari-cari kaedah dan teknik-teknik yang canggih mahupun luar biasa ágar Dapat memberi pulangan wang yang berlipat kali ganda dari modal yang telah dikeluarkan Ada yang sanggup menghadiri beberapa seminário sehingga berulang kali untuk memastikan yang anda benar - benar faham apa yang dipelajari sekalipun terpaksa mengeluarkan wang yang banyak. Maka dikesempatan ini saya merasa terpanggil untuk berkongsi dengan anda apa yang membantu saya mendapat wang yang mudah dengan melabur di FOREX. Berusahalah Kamu seolah-olah kamu akan hidup seribu tahun lagi .. Rajah diatas adalah sebahagian dari contoh-contoh estação de comércio yang diguna pakai oleh ramai comerciante untuk bermain didalam pasaran FOREX Nombor dan angka-angka yang sentiasa berkelip membuatkan ramai Trader tidak senang duduk, ada Yang mengeluh, ada yang berpeluh tak kurang juga yang hampir gugur jantung apabila melihat apa yang di beli tidak menjadi seperti apa yang dijangka. Kenapa ianya jadi begituAdakah indicador yang digunakan tidak membantuAtaupun indicador tersebut mengelirukan anda, sehingga membuat keputusan yang silap Rajah dibawah pula menunjukan beberapa jenis EA INDICADOR yang sering digunakan oleh para TRADER untuk menentukan hala tuju pasaran sebelum membuat posição aberta Secara jujurnya saya bertanya anda adakah benar indicator Diatas membantu ea dalam membuat keputusan sebelum membuat posição aberta indicador de Bolehkah seperti diatas memberitahu anda Pergerakan Pasaran Alvo Keuntungan Dimana Patut Berhenti Dan sebagainya dalam bahasa yang mudah difahami Seorang super comerciante terkenal, Dan Zanger, dari hanya seorang bekas kontraktor binaan telah menjana 11,000 menjadi 18,000,000 ( 18juta) hanya dalam masa 18 bulan saja. Selamat Datang Ke Dunia FOREX. Semoga pelaburan anda dalam mendapatkan ilmu melalui jutawanforex diberkati. Indicador Jutawanforex telah membantu ramai orang berjaya didalam Forex. Anda adalah yang seterusnya. Kini anda juga boleh menjadi seorang pedagang Forex persendirian dan mula menjana ribuan RM dalam masa beberapa hari sahaja dengan bermodalkan usd25 sahaja. Kenapa Baru Sekarang Rahsia Ini Didedahkan Beberapa bulan yang lepas saya ada membaca buku karangan seorang penulis terkenal yang mengatakan Ilmu yang baik hendaklah de sebarkan untuk kebaikan, ágar ianya dapat memberi mafaat kepada semua orang, juga dapat menambahkan pahala kepada diri kita dan juga mereka yang kita BantuIlmu yang dikongsi tidak akan kurang sekalipun satu dunia memilikinyaBantulah mereka yang memerlukan dengan ilmu yang berguna jika kita tidak mampu memberi mereka rezeki, agar mereka mampu berdikari sendiri Memperkenalkan Ebook Jutawan Forex Cara menjana pendapatan melalui forex dengan cara yang selamat dan mudah Ebook Bahasa Melayu Status: Dalam Stok (Penghantaran Hari Yang Sama) Saiz Download: 1.03 MB Harga: RM 80 (USD26) Kompatibiliti: PDF (Boleh dibuka di semua komputer) Pelajari cara mudah menjana wang diFOREX dengan selamat Pelajari cara bagaimana mengenaltanda-tanda mercado akan reverso, supaya ea Dapat bertindak awal Buat posição aberta pada bila-bila masa sahaj A yang anda mahu mengikut kelapangan masa anda Mengunakan kekuataan matawang GBPJPY sebagai penjana wang yang terpantas dan berkesan dalam menghasilkan pulangan wang yang lumayan Anda lihat sendiri saya trade 4 matawang dan semuanya close dengan PROFIT Dan saya akan terus menunjukan kepada anda record saya yang seterusnya Apa sebenarnya Yang saya lakukan, sehingga nampak begitu mudah SYABAS Kerana Sebentar Lagi Anda Juga Akan Memiliki Indicador Hebat Ini Pembayaran untuk EBOOK ini boleh dibuat melalui: Pembayaran Melalui Akaun Maybank Langkah 1. Depósito RM80 Ke Akaun Maybank Anda boleh lakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan Maybank sekarang dan melakukan pembayaran RM80 ke dalam akaun banco seperti tertera di bawah. Anda boleh lakukan samada pembayaran melalui mesin depósito tunai (MDL), pemindahan wang melalui mesin ATM, depósito de táxis e bancos de crédito atau melalui Maybank2U. Nama: Muhsin Bin Mustafar Nombor Akaun: 16211 5943 586 Email 3rd Party: donatzdodolzyahoo Pembayaran Melalui Akaun CIMB Langkah 1. Depósito RM80 Ke Akaun CIMB Anda boleh lakukan pembayaran dengan pergi ke mana-mana cawangan CIMB sekarang dan melakukan pembayaran RM80 ke dalam akaun banco seperti Tertera di bawah. Anda boleh lakukan samada pembayaran melalui mesin depósito tunai (CDM), pemindahan wang melalui mesin ATM, depósito de tunal di kaunter banco atau melalui CIMBCLICKS Nama: Muhsin Bin Mustafar Nombor Akaun: 1217 000 222 5200 LANGKAH 2: Melakukan Pengesahan Pembayaran Sila hantar maklumat berikut ke Donatzdodolzyahoo sebagai pengesahan pembelian 1-Nama anda2-e-mail anda3-No telepon4-Bukti Pembayaran5-Tarikh amplificador Masa anda bank-intransfer anda juga boleh menghantar SMS ke 017-2932321 assunto dengano Pembelian ebook jutawanforex telah dibujador desertai dengan email addresss sekali. (Sebarang pertayaan melalui SMS atau panggilan tidak akan dilayan, Sem telefone ini hanyalah untuk pengesahan pembelian sahaja) Langkah 3. Memiliki Produk Saya akan menyemak butiran pengesahan anda dalam masa 1 hingga 24 jam dan selewat - lewatnya 48 jam selepas pembayaran anda. Jika ternyata butiran bayaran anda adalah tepat dan betul, maka saya akan mengirimkan produk e um melalui alamat e-mail yan ea daftarkan bersama saya. Bagi pemegang akaun-akaun bank selain, Maybank. Anda boleh lakukan pemindahan GIRObank transferência ke akaun Maybank saya seperti di atas. Saya pasti anda akan berasa sangat gembira kerana mendapat mafaat sepenuhnya dari penggunaan software jutawanforex. Nikmati keuntungan berganda dan saya berdoa semoga anda juga akan menjadi jutawanforex yang seterusnya. Selamat Datang Assalammualaikum dan Selamat Datang ke Blog Jutawan Forex Blog Jutawan Forex ini saya bangunkan dengan matlamat untuk menyediakan satu platfom untuk sesiapa sahaja mempelajari Forex dalam bahasa Melayu (saya lebih suka menggunakan Istilah Bahasa Melayu daripada Bahasa Malásia kerana adalah JELAS majoriti yang menggunakan bahasa ini ialah orang Melayu danal usul bahasa ini ialah bahasa orang Melayu. Fullstop) Memang terdapat banyak suco berkenaan Forex di internet. Tetapi hampir 99 nya adalah dalam bahasa Inggeris dan juga bahasa-bahasa lain. Peratus orang Melayu yang sudah mahir berbahasa Inggeris sudah meningkat, tetapi masih terdapat mereka yang lebih selesa untuk belajar Forex dalam bahasa Melayu, maka blog Jutawan Forex inilah tempat untuk mereka. Walaubagaimana chalaça, saya tidak akan menggunakan bahasa Melayu 100 dalam blog ini kerana terdapat beberapa istilah dalam dagangan Forex yang terpaksa saya kekalkan dalam bahasa Inggeris untuk mengelakkan kekeliruan kepada pembaca. Dengan kesedaran bahawa masih ramai lagi di kalangan orang Melayu masih hidup di par kemiskinan atau Hanya cukup-cukup makan, maka saya harap, laman blog Jutawan Forex ini akan menjadi satu titik permulaan dalam melahirkan lebih ramai orang melayu yang mempunyai pendapatan lebih daripada cukup makan dan Jauh daripada tahap kemiskinan. Saya tidak menyuruh atau menggalakkan anda berhenti kerja dan berdagang Forex sepenuh masa. Anda boleh teruskan kerja anda dan jadikan Forex ini sebagai satu sumber pendapatan sampingan kepada anda. Anda harus ingat, 8221 FOREX bukanlah satu pelaburan yang mudah8221, kalau FOREX ini mudah, sudah pasti sudah ramai yang menjadi jutawan dengan hanya berdagang dalam Forex. 822190 8211 95 pelabur biasabaru dalam Forex mengalami kerugian dan hanya 5 8211 10 sahaja yang berjaya mendapat keuntungan8221 (FOREX Trading - 95 de Novice Traders Perder - Você poderia ganhar) Untuk berjaya dalam dagangan Forex, e MESTI mempunyai kemahiran dalam bidang Forex itu sendiri, dalam Ertikata lain, MESTI BELAJAR ILMU FOREX. Itu saja tidak cukup, anda juga perlu praktikkan secara DEMO atau PAPER TRADING selama sekurang-kurangnya 1 bulan, sebaik-baiknya 3 bulan ke setahun Apakah itu sudah cukup untuk anda berjaya Belum tentu. Trade dengan duit DEMO (duit olok-olok) takkan sama bila e mula trade dengan menggunakan duit sendiri. Ini kemahiran yang paling utama, PERANG PSIKOLOGI. Halangan utama ketika mula berdagang Forex ialah anda akan berperang dengan psikologi anda sendiri sehinggakan adakalanya anda membuat keputusan yang salah ketika membeli atau menjual atau ketika OPEN dan CLOSE sesuatu POSITION. Jika anda, sudah belajar tentang FOREX, indicador mahir menggunakan, mahir menganalisa carta pergerakan harga, mempunyai estratégia comercial e um sendiri, berjaya membuat SEKURANG-KURANGNYA 70 keuntungan daripada dagangan anda (semasa DEMOPAPER TRADING), dan anda mampu mengawal psikologi anda ketika trade wang anda Sendiri (DINHEIRO REAL). Maka insyaallah, kejayaan anda ialah 90-99. Lagi 10-1 Lagi 10 8211 1 ialah NASIB. Apa yang Blog Jutawan Melayu akan tawarkan kepada ea Apa yang akan anda dapat daripada blog ini adalah berupa segala ASAS FOREX, carta pergerakkan harga matawang, pegalaman saya sendiri ketika mula berdagang dalam FOREX sehingga sekarang, beberapa indicadores yang boleh anda download dan gunakan untuk trade FOREX , Bagaimana menganalisa carta pergerakkan harga dengan menggunakan indicadores berkenaan dan artikel-artikel untuk memantapkan lagi kefahaman anda tentang perdagangan FOREX. Saya tidak akan mengenakan sebarang bayaran bagi setiap maklumat dan bahan yang anda boleh download daripada laman ini. Semua yang ada di sini adalah PERCUMA untuk ea. Namun begitu, anda harus ingat, segala maklumat dan pandangan saya dalam blog ini hanyalah sebagai panduan dan pandangan peribadi semata-mata. Keputusan untuk berdagang dalam FOREX adalah atas pilihan anda sendiri. Pergerakan harga matawang adalah dipengaruhi oleh pelbagai faktor fundamental seperti faktor ekonomi dan politik, bukan faktor teknikal semata-mata. Oleh itu anda perlu berhati-hati ketika berdagang dalam FOREX. Saya dan Blog Jutawan Forex tidak akan bertanggungjawab di atas segala kerugian yang anda alami. Selamat ber FOREX dan semoga berjaya menjana pendapatan sampingan yang AMAT LUMAYAN. Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preço Ação atau ada yang sebut sebagai negociação nua. Saya kurang indicador de menggunakan. Beberapa bukan ni saya banyak membaca tentang Formação de alta ação de preço de probabilidade. Pada saya teknik ini lebih tenteram da mudah untuk difahamkan. Terutama bagi yang baru nak belajar tentador Forex, elok sangat belajar dan fahamkan Preço Ação ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Probabilidade elevada do comércio menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya post tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada fev 2013 (ye. Lama punya post tu kan ...), strategi multi akaun ni saya pernah setup, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun yang buat dulu trocadilho dah luput, tak boleh nak access dah. Tak apalah. Kita buatlah yang baru. Saya baru começa semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan depósito USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Broker Forts. Kenapa Forts - sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal broker ni, dia akan bagitau saya dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau corretor ni, kadang2 ada juga corretor yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada programa afiliado yang bagus. Kita pun tak tau bila kita comércio do comércio, tiba2 akaun afiliado kita ada banyak baki. Saya buat self affiliate je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) saya guna nama isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk trading. Cliente saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST ..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Retirar USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit yang pertama - corretor de denagas FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni spread memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya deposit ini tak berjaya capai sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Trade semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari tercapai dan lajak sampai jadi USD2800. Jadi, retire USD500 e tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan broker UMOFX pula. Kenapa UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenal IB UMOFX ni dan classificação depo dia yang paling rendah sekarang - masih em RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5 dígitos e agak confuso (selalunya saya guna 4 dígitos). Dan akaun Rempit 2 di UMOFX ni saya guna 4 dígitos. Tapi, jangan risau. Saya akan kembali bangunkan akaun Rempit 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya completa o passo 1 malam tadi. Akan comece o passo 2, hari ni. Harap2 minggu depan completar o passo 3. Akaun2 Rempit lain yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah considera MOCASZ. Semua dah setup filial e verificado. Kenapa saya cerita detalhes ni. Untuk panduan saya dan orang lain di masa akan datang. Ini adalah tentativa saya yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Agora voltei. Espero que kali ini boleh capai alvo saya yang menjadi tajuk blog ini. Akaun Ibu. USD 2,000 - dah ada. Em espera, bila memerlukan. Strategi Rempit: Passo 1. 500 - gt 1.000 Passo 2. 1,000 - gt 2.000 Passo 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. A 1ª tentativa falhou. 2ª tentativa pendente Rempit 2. Complete o passo 1. Balance USD1,000. Agora, mestre passo 2. Rempit 3. espera modal Rempit 4. espera modal Rempit 5. espera modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak update blog ni. Tapi saya tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah saya cuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfeito, akan ada satu dua posição yang rugi, tapi secara keseluruhan saya lucro. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margem de composição, bila ada satu loss, ia merupakan loss yang besar. Ini memberikan kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat recuperar, masuk lagi mercado dengan tergesa-gesa, dengan margem yang lebih besar sebab nak cepat recuperar perda. Namun akhirnya, também conhecido como saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan blog ini. Sekarang, saya telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk membuat pengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - saya mula dengan USD 1000. Kemudian, saya berjaya menaikkan modal saya - melalui teknik dan sinal yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa boleh, saya tidak akan trade akaun ibu saya. Ini adalah akaun garantismo saya ketika saya kehilangan semua modal. Cukuplah sekali ini saya deposit RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya deposit di akaun-akaun Forex saya (ye. Memang akan ada byk akaun. Nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil trading saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan comércio dengan lebih agresif dan cuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat target dengan 3 step. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila dah capai alvo, saya akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya desenvolve akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa julgamento saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam tenta tersebut akaun saya hangus. Tapi saya gerar semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modal compounding mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contohnya, jika pada akaun centra USD10, posição de partida, diza akan masuk dengan 0.02 lote (nao USD0.20 bagi satu pergerakan pip). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 lote (aiitu USD1 bagi satu pergerakan pip). Passo 1. dapatkan 500 pip dengan 0.1 lot setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD1000 Passo 2. dapatkan 500 pip dengan 0.2 ponto de posição do lote supaya akaun saya berkembang kepada USD2000 Etapa 3. dapatkan 125 pip dengan 0,4 lot setiap posição supaya akaun saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, retire USD500 a mais de buat akaun baru. Repita a etapa 1.TEKNIK FOREX SEBENAR (TFS) Saya Khalid Hamid. Seorang FULL-TIME FOREX TRADER. Saya merupakan bekas Eksekutif Bank Antarabangsa yang pernah bertugas sebagai ANÁLISE DE MOEDA. Tugas saya ialah menganalisis pergerakan matawang yang digerakkan oleh berita-berita ekonomi. Selain itu, saya juga aktif membantu para trader serta menyumbangkan dicas artikel dalam forum-forum forex tempatan dan juga antarabangsa. Pengalaman sebagai analista de moeda dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN telah banyak membentuk saya menjadi comerciante seperti yang anda lihat pada hari ini. Sebelum ini, sejak 2011 saya telah menulis 5 buah ebook berjudul TEKNIK FOREX SEBENAR V1, V2, V3, V4 dan V5. Kini, setelah melalui banyak proses penambahbaikan, ia kembali dengan lebih mantap dalam bentuk Buku amp DVD iaitu TEKNIK FOREX SEBENAR EDISI KE-6. APA ITU FOREX Kepada yang pertama kali terbaca tentang forex, istilah Forex FX diambil daripada singkatan FOR eign EX change atau Tukaran Matawang Asing. Forex merupakan pasaran kewangan terbesar di dunia dengan nilai transaksi harian melebihi USD 5 TRILLION SEHARI Ia jauh mengatasi pasaran-pasaran lain seperti Saham, Komoditi, Logam dan lain-lain. Forex berlaku apabila anda menjual (VENDA) matawang negara anda dan membeli (COMPRAR) matawang negara lain. Contohnya, jika anda melancong ke London, e um perlu menjual matawang Ringgit (MYR) dan membeli matawang Pound Sterling (GBP). Kalau dulu forex hanya boleh dibuat di kaunter, kini ia sudah boleh dilakukan secara ONLINE Asalkan ada komputer amp internet, anda bebas untuk trade di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa. Apa yang hebat tentang forex ialah, KITA SEMUA (YA, KITA SEMUA) BOLEH MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN DENGAN CEPAT DAN MUDAH Untuk menjadi seorang comerciante de forex, anda hanuma perlukan komputer smartphone, internet dan sedikit modal mengikut kemampuan anda. Itu sahaja FOREX ADALAH SANGAT MUDAH Anda mungkin akan kerugian beribu-ribu (atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu) ringgit dalam masa beberapa hari (atau jam) sahaja Bacalah tragedi sadis forex di bawah: Seorang comerciante kerugian USD4,950 (kira - Kira RM21,285) dalam masa 1 malam sahaja kerana terlalu yakin sehingga tidak meletakkan parar a perda. (Tinha kerugian maksimum yang akan ditanggung) Seorang comerciante hebat kerugian lebih USD10,000 (lebih RM43,000) dalam masa beberapa minit sahaja angkara pengumuman berita NPC não agrícola NFP da mudança de emprego canadense EC Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga USD25,000 ( Dalam RM107,500) untuk melabur dalam forex. Tetapi dalam masa 2 minggu, modalnya habis licin Malangnya, beban hutang perlu ditanggung sehingga 10 tahun lamanya Kena tipu RM33,000 kerana menyertai skim forex dan kerugian USD5,830 (RM25,069) akibat trade tanpa ilmu seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU KENAPA TEKNIK INI DIDEDAHKAN Teknik ini didedahkan kerana saya sangat kasihan melihat TERLALU RAMAI TRADER yang masih TERKIAL-KIAL dalam forex. Ini kerana mereka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti: Tidak meletakkan Stop Loss dalam trade Stop Loss melebihi Target Profit Comércio pada waktu yang salah secara hentam kromo Memilih pares yang susah nak lucro Langsung tak memahami Gestão de dinheiro Menggandakan lot selepas perda (BALAS DENDAM) Modal tidak mencukupi Dan banyak lagi Kashilapan-kesilapan seperti inilah yang membunuh seseorang trader. Saya sudah melalui semua itu, dan PERCAYALAH IANYA AMAT-AMAT MEMERITKAN Jadi, atas dasar itulah saya tidak lagi mahu para comerciante kecundang sebelum berjuang, seperti apa yang pernah saya lalui dahulu. TEKNIK FOREX SEBENAR cukup lengkap dengan segala ilmu, teknik dan senjata yang diperlukan untuk menjadi seorang comerciante yang hebat serta tidak perlu berputih mata Nak berjaya dalam forex, ikut jer 2 langkah ni: JUAL DI PUCUK, BELI DI AKAR 2 TEKNIK NOTICIAS COMERCIALIZANDO TFS PAS EKSKLUSIF TFS GRUPO PRIVADO NAK SENANG, CEPAT, DAN MURAH NAK SUSAH, LAMBAT, DAN MAHAL Pilihlah secara bijak ya Jika anda masih merasakan harga di atas mahal, renungkan fakta-fakta ini: 95 comerciante adalah comerciante yang gagal, mahu tak anda jadi salah seorang daripada 5 comerciante yang berjaya Kebanyakan comerciante akan kehabisan modal mereka dalam masa 3 bulan sahaja. Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan juga ratusan ribu ringgit. Anda tentu tak nak jadi salah seorang daripada mereka kan Ini bukan indicador robô yang merapu. Ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR. Anda tak perlu habiskan puluhan ratusan ribuan ringgit untuk membeli sesuatu yang tidak berkesan. Anda tidak perlu lagi membuang masa, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalami ilmu forex yang belum tentu lagi betul atau tidak. TEKNIK FOREX SEBENAR adalah penyelesaian menyeluruh kepada segala-galanya. Bukan senang nak belajar forex tanpa demonstrasi. Tetapi TEKNIK FOREX SEBENAR disertakan dengan contoh bergambar serta video panduan. Budak sekolah pun boleh memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Indicador biasanya dijual pada harga RM100.00 250.00, manakala kelas do seminário pula dalam lingkungan RM1,000.00 5,000.00. Itupun tanpa acompanha daripada penganjur. TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampai RM700.00 dan anda hanya perlu melabur sekali sahaja seumur hidup. Harga yang ditawarkan adalah TERLALU MURAH jika nak dibandingkan dengan nilai yang anda terima. Anda tak perlu pergi kelas, indicador beli, baca forum berbulan-bulan lamanya, teste e erro mencuba 1,001 indicador teknik, ataupun pergi ke seminário. Tradutor seluruh dunia menggunakan teknik ini bukan saja untuk forex, tetapi juga untuk SAHAM, OPÇÕES, CPO, OURO, e SILVER. Saya tak akan paksa anda untuk membeli, kerana itu hak anda. Beneficie forex sudah cukup untuk saya. Kejayaan saudarasaudari terletak di atas USAHA ANDA SENDIRI. Saya sekadar membantu apa yang termampu. Antara menghabiskan beribu-ribu ringgit ATAU RM698, yang mana akan anda pilih ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG YANG BIJAK MEMANFAATKAN PELUANG. FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI. SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ANDA ADA DALAM FOREX KAN SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT WEBSITE INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA. INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA amplificador MENGHARGAI MASA ADALAH ORANG-ORANG YANG BERJAYA. P. s: Sekali lagi suka saya ingatkan, anda tak perlu membazir masa, tenaga dan wang e uma menimba ilmu di sana sini untuk mendalami forex. TEKNIK FOREX SEBENAR ada kesemuanya. P. p.s: Pendapatan 5 angka seminggu tidak mustahil dengan forex. Saya telah pun melakukan dan membuktikannya. Hanya 1 jam sehari diperlukan, boleh trade di mana-mana sahaja yang anda mahu. Ia langsung tidak mengganggu kehidupan anda. 5 angka seminggu dengan berusaha 1 jam sehari Ianya mustahil untuk dilakukan dalam bidang lain, tetapi tidak dengan forex melalui TEKNIK FOREX SEBENAR. P. p.p. s: RM698 adalah satu jumlah yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR. Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individu adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU. Dan in merupakan salah satu daripada cabang ilmu yang ada di dunia ini.

No comments:

Post a Comment